Dieta na potencjęArtykuły

5 super produktów, które zwiększą potencję

Dieta na potencję

 

Niskie libido mężczyzny to jeden z najczęstszych czynników, który może zepsuć nawet najbardziej udany związek. Nie będziemy się zastanawiać nad powodami niskiego libido i wpływu na problemy z potencją. Zamiast tego omówimy sposoby na potencje, które mogą okazać się pomocne w przezwyciężeniu problemu. Istnieją pewne produkty żywnościowe, które wpływają na zwiększenie libido, wzmocnienie erekcji i dłuższy stosunek. Prawidłowa dieta przekłada się na zdrowy organizm, który ma znacznie więcej sił i zapału do seksu. Co więc należy jeść, aby być naprawdę dobrym i wytrwałym kochankiem?

jedzenie-na-potencje-banany
 
 

Banany

Dieta na potencje powinna zawierać dużo owoców i zielonych warzyw. Jednym ze skuteczniejszych owoców jest banan. Obecny w tym owocu enzym bromelaina wpływa na zwiększenie libido. Banany są bogatym źródłem potasu i witamin z grupy B, takich jak ryboflawina. Zwiększają one ogólny poziom energii i wprawiają w nastrój do kochania i okazywania czułości.

 
 
jedzenie-na-potencje-figi

Figi

Figi zawierają dużą ilość aminokwasów, które także pomagają zwiększyć wytrzymałość, siłę, a także łagodzą nerwy. Są one bogate w witaminę B5 i B6, pomagają również zapewnić prawidłową gospodarkę hormonalną. Są znakomitą bronią w walce ze zmęczeniem i stresem, który jest jednym z największych zabójców libido.

 
 
jedzenie-na-potencje-nerkowiec

Selen

Dieta na potencje powinna zawierać pokarmy bogate w selen. Selen wpływa na zwiększenie ruchliwości plemników oraz zwiększa ich produkcję. Prawie 50% selenu obecnego w organizmie mężczyzny znajduje się w jądrach i przewodach nasiennych. Dostarczanie ciału wystarczającej ilości selenu jest bardzo ważne, by czuć się pewnie w sypialni. Selen znajduje się w tłustych rybach, krabach, małżach, orzechach nerkowca, ziarnach soi, a także orzechach brazylijskich.

 
 
jedzenie-na-potencje-awokado

Cynk

Nie można przy tym wszystkim zapominać o pokarmach zawierających duże ilości cynku, wpływającego na zwiększenie produkcji testosteronu. Zastanawiasz się jak zwiększyć ilość spermy? Cynk pomaga również i na to. Pokarmy bogate w cynk to migdały, awokado, banany, wołowina, orzechy nerkowca, kalafior, ser, kurczak, ogórek, jaja, ryby, fasola, kiwi, sałata, mleko, oliwki, cebula, ser parmezan, ostrygi, brzoskwinie, orzeszki ziemne, soja, wieprzowina, pestki dyni, rzodkiewki, skorupiaki, szpinak, truskawki, indyk, otręby pszenne.

 
 
jedzenie-na-potencje-brokuly

Żelazo

Kłopoty z erekcją? Jedz więcej żelaza. Pokarmy bogate w żelazo to szpinak, rzepa, kapusta, brokuły, zielony groszek, buraki, szparagi, pietruszka, rukiew wodna, kukurydza, brukselka, fasola, czarna fasola, soja, mleko sojowe, kiełki pszenicy, płatki owsiane, płatki, ostrygi, tuńczyk, łosoś, krewetki, wołowina.

 

Twój komentarz jest ważny!

      Leave a reply

      Czy chcesz dowiedzieć się za darmo jakie są
      3 najlepsze seks pozycje
      Stań się najlepszym kochankiem!

      Twój e-mail jest ze mną bezpieczny.

      sprawdź swoją skrzynkę
      Potwierdź podany adres e-mail